Objednávky a eshop:
info@mixery-odstavnovace.cz
Stanislav Miler
Mobil: 603 551 408
Futurola s.r.o.
Ústavní 18
Praha 8
18100
Jak postupovat v případě reklamace.
V případě, že chcete reklamavat zboží, které jste u nás zakoupili, tak nás prosim předem informujte nalépe emailm na info@mixery-odstavnovace.cz a sělte nám o jaké zboží a jakou závadu se jedná, kdy a kým bylo zboží zakoupeno a číslo faktury. Na základě těchto informací, Vám sdělíme jakým způsobem můžete zboží nejryhleji reklamovat.
Nejrychlejšího vyřízení reklamace mixérů a odšťavňovačů značky G21 dosáhnete reklamováním zboží přímo v servisu dodavatele společnosti Penta:
Reklamované zboží můžete zaslat a nebo dodat osobně přímo do servisu:
PENTA CZ s.r.o – reklamace, servis
Kosmetická 450, 387 11 Katovice
Tel.: +420 383 369 147
E-mail: reklamace@penta.cz
Reklamované zboží můžete osobně doručit na tuto pobočku společnosti Penta v Praze
Praha 4
Antala Staška 1075/41a, 140 00 Praha 4
Tel.: + 420 246 052 009
E-mail: obchod@penta.cz
Otevírací doba: Po - Pá 8.00 - 18.00
Mapa
Zboží zpět ze servisu vám bude zasláno zdarma při splnění těchto podmínek:
- s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnutá a schválená Vaše reklamace,
- reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
- reklamované zboží má platnou záruku.
JAK POSTUPOVAT
Společně s reklamovaným zbožím doručte prosím nákupní doklad (faktura a dodací list) nebo jeho kopii a vyplněný REKLAMAČNÍ LIST. Vždy je důležité, aby byla dobře popsána závada na výrobku a byly uvedeny kontaktní údaje na zákazníka (Email, adresa, telefon). Předejdete tím případným nedorozuměním ohledně oprávněnosti reklamace a přispějete k rychlejšímu vyřízení Vaší reklamace. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu, řádně zabezpečené proti poškození při přepravě, proti nárazu nebo pádu. Firma Futurola s.r.o. neručí za poškození zboží přepravou. Zboží, které kupující zašle zpět prodávajícímu formou dobírky, nebude prodávajícím přijato.
REKLAMACE POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, prosím nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
- PPL – oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.
ZBOŽÍ BYLO DODÁNO NEKOMPLETNÍ NEBO NEODPOVÍDÁ OBJEDNANÉMU TYPU
Prosíme, napište podrobnosti na info@mixery-odstavnovace.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.
LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena maximálně ve 30denní lhůtě.
V ostatních případech se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době. Pokud je reklamace řešena odstoupením od kupní smlouvy a vrácením peněz, pošleme po dohodě s kupujícím peníze na účet.
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.
ZÁRUČNÍ DOBA REKLAMOVANÉHO ZBOŽÍ
Standartní záruka na zakoupené zboží je 2 roky pro fyzické osoby a 1 rok pro právnické osoby. Pokud je na zboží prodloužená záruka, musí být zboží do 1 měsíce po zakoupení zaregistrováno na uvedených stránkách výrobce.
Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje pouze o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruční doba se prodlužuje o dobu trvání reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace. Jako vyřízení reklamace se považuje den, kdy byl kupující povinen věc převzít. O vyřízení je zákazník informován e-mailem, který uvedl již při nákupu.
NEOPRAVITELNÁ ZÁVADA V SERVISU
Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou nebo na e-mail info@mixery-odstavnovace.cz
Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.
U výrobků značky G21 se reklamace v záležitostech zde neuvedených dále řídí dle Reklamačního řádu uvedeného na www.penta.cz společnosti PENTA CZ s.r.o.
STÁHNĚTE SI
- náš REKLAMAČNÍ LIST
PROSÍM SEZNAMTE SE
- S našimi obchodními podmínkami
- S naším reklamačním řádem